برگزاری آیین رونمایی از چاپگر خط بریل در بندرعباس

فهرست مطالب

مشروح خبر:

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ همزمان با اولین روز از گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، آیین رونمایی از چاپگر  خط بریل اهدایی استاندار هرمزگان به انجمن روشندلان خلیج فارس در محل کتابخانه این انجمن با رعایت شیوه نامه های بهداشتی  برگزار شد.
در این مراسم که با حضور محمد گلستانی نژاد مدیر کل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری هرمزگان ، نیک نژاد مدیرکل  دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد استانداری ، دکتر ابراهیم حسن نژاد سرپرست بهزیستی هرمزگان، رفعت ایرانپور  معاون توانبخشی بهزیستی استان ،علی جاودان رئیس اداره بهزیستی شهرستان بندرعباس  برگزار شد ، مدیر کل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری هرمزگان ضمن تبریک  گرامیداشت دهه مبارک فجر  اظهار داشت: روشندلان افرادی توانمند هستند که اگر شرایط  و بستر لازم برای حضور هرچه موثرتر آنها در جامعه فراهم شود قادر خواهند بود استعدادهای بالقوه خود را شکوفا سازند.
  گلستانی نژاد در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت : جامعه روشندل  جامعه ای پویا و خلاق است و  نیاز است که مسئولین توجه ویژه به این قشر از جامعه هدف سازمان بهزیستی داشته باشند.
گفتنی است : چاپگر خط بریل دارکوب در یک شرکت دانش بنیان در اصفهان با آخرین متد روز دنیا تولید شده که با نمونه‌های غربی نیز رقابت می  کند . این چاپگر  از قابلیت های بالایی  برخوردار است و استان هرمزگان در حال حاضر بیست و دومین استان کشور است که صاحب چاپگر به خط بریل گردیده است.
از این پس نیز منابع علمی، فرهنگی ، هنری و منابع تحقیقاتی برای افراد روشندل به خط بریل چاپ و منتشر می‌شود و روشندلان در سراسر استان امکان بهره مندی و استفاده از این چاپگر را خواهند داشت.

آیین رونمایی از چاپگر خط بریل
آیین رونمایی از چاپگر خط بریل
آیین رونمایی از چاپگر خط بریل
آیین رونمایی از چاپگر خط بریل
آیین رونمایی از چاپگر خط بریل
آیین رونمایی از چاپگر خط بریل

منبع: سازمان بهزیستی کشور ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

اشتراک گذاری

واتساپ
ایمیل
چاپ
تلگرام
توییتر
لینکدین
لینک کوتاه:
https://soraco.ir/?p=11397